Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

"Εκτός Νόμου" ο ...Καραϊσκάκης, από τους καραγκιόζηδες του ΕΣΡ !


Το ΕΣΡ του καθεστώτος των Γερμανοτσολιάδων, απαγορεύει τους "ιππείς της Πύλου" !!!
 και τιμωρεί με πρόστιμο, όποιο ράδιο ή tv το μεταδίδει... 
Πάντως το ΕΣΡ, δεν έχει "αρμοδιότητα" στο διαδίκτυο, οπότε θα ...τους τα δίνουμε, internetικά !
Η απάντηση του δημιουργού του, ηθοποιού Νίκου Καλογερόπουλου: >>>
 




«Εγώ τα έχω τραγουδήσει και τα έχω πει ξανά και ξανά και με το τραγούδι για τον Καραϊσκάκη, που το έχω γράψει από την ψυχή μου και  δεν έχω ζητήσει καν δικαιώματα»
Το γνωστό «Καραϊσκάκης», το «Άμα γυρίσω θα τους γ@μήσѠ», που έχει επιτύχει κάποια εκατομμύρια χτυπήματα, είχε τραγουδηθεί από τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου και φέρνει στο μυαλό τον αθυρόστομο ήρωα της Επανάστασης που δεν μάσαγε μπροστά στους κατακτητές. 
«Ποιοι σύγχρονοι κατακτητές, καλέ; Δεν τους βλέπεις όλους αυτούς...

τους νενέκους, τους τροϊκανούς και τους Ευρωπαίους; 
Ένα μάτσο τεχνοκράτες χωρίς όραμα, ούτε ουσία. 
Μπροστά τους, ο Ζισκάρ ντ’ Εστέν και οι όμοιοί του φαντάζουν εξτρεμιστές». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...