Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

KΟΠΗ ΠΙΤΤΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΒΕΛΕΝΤΖΙΚΟΥ (ΑΓ ΠΑΡΘΕΝΙΟΣ)

Στις 26 Φεβρουαρίου  ημέρα Σάββατο θα γίνει η εκδήλωση (κοπή πίττας) του συλλόγου Βελεντζικού στο κέντρο Ξάγναντο. Τώρα γιατί γίνεται 2 μήνες μετά την πρωτοχρονιά (καί μετά την τσικνοπέμτη) είναι ο πρώτος μου προβληματισμός. Να είναι δηλαδή ποιο κοντά προς το Πάσχα και όχι πρός την πρωτοχρονιά. Κάποιοι μου είπανε οτι έτσι γίνεται πλέον και οι εκδηλώσεις αυτές μπορούν να γίνονται καί μερικούς μήνες μετά. Μα γιά αυτό το λόγο υπάρχουν οι σύλλογοι. Για να διατηρήσουν τα έθιμα του τόπου τους. Και η πρωτοχρονιάτικη πίττα κόβεται την πρωτοχρονιά. (Αγαπητέ καπακα μην κάνεις πάλι σχόλια περί παγκοσμιοποίησης). Ο δεύτερος προβληματισμός είναι γιατί η εκδήλωση δεν γίνεται στο Βελεντζικό (προβλέπεται από το καταστατικό) οπου είναι η έδρα του συλλόγου. Οι άνθρωποι μεγάλης ηλικίας αλλά και τα παιδιά που μένουν στο Βελεντζικό θα δυσκολευτούν να παραβρεθούν σε μια ολονύκτια εκδήλωση 40 χιλιομ. μακριά από το χωριό τους. Επιπλέον τους επιβαρύνεται με παραπάνω έξοδα μετακινήσεις-προσκλήσεις κτλ. Και το κυριότερο είναι ότι αυτοί έχουν μεγαλύτερη ανάγκη για μια έξοδο. Όχι εμείς που ζούμε κάπου αλλού.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Δ.Καυκιας.

2 σχόλια:

  1. Φίλε Δήμο, Εμ με τρώσει η γλώσσα μου δε μπορώ να μη σχολιάσω. Διότι μερικά πράγματα κάνεις πως δεν τα καταλαβαίνεις ! απαντώ με μια παραβολή.
    Όταν ήμουν μεσήλικας, ένας παλιός συνάδελφος (προ των Πυλών της σύνταξης) μου λέει:
    Κώστα εγώ στις άδειες ήμουν και είμαι αδικημένος.
    Διορίστηκα το 1968 τα πρώτα 15 χρόνια δεν τολμούσα να ζητήσω άδεια ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ απ τους προϊσταμένους μου. Τελεία και παύλα, άδεια θα πάρεις ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ - ΧΕΙΜΩΝΑ. Το καλοκαίρι πρέπει να πάρουν άδειες οι παλιοί, που έχουν οικογένειες, μου απαντούσαν.
    Μετά το 1985, που έγινα και εγώ παλιός τα πράγματα αντιστράφηκαν !
    Μόλις ζητάω άδεια καλοκαίρι, πετιούνται οι εργατοπατέρες (συνδικαλιστές) και μου λένε:
    Τι λες ρε Χρίστο, εσύ το ΧΕΙΜΩΝΑ θα πάρεις την άδεια. Οι άδειες το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ πρέπει να δίνονται στους ΝΕΟΥΣ !
    Οι νέοι θα πάνε στις παραλίες, θα ξεφατώσουνε, θα γλεντήσουνε, θα Γ……………ΝΕ !!
    ΕΣΥ το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ τι να την κάνεις την άδεια !
    Κώστας Α. Παππάς 16-2-2011.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ φίλε έγραψα απλά γιά την διατήρηση των εθίμων και οχι των ηθών.Το καταστατικό των συλλόγων λεει να διατηρούν τα ήθη και έθιμα της περιοχής τους.Εντάξει για τα ήθη έχουμε πλέον την τηλεόραση για αυτό και δεν το ανέφερα.Τα έθιμα όμως....μηπως θα ηταν καλό να τηρούνται στην ώρα τους.(Αν καταλαβα καλα την παραβολή)Δ.Καυκιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...