Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Η απαντηση Τσιρογιαννη στην ακυρωση της εκλογης του.....

Ο Χρήστος Τσιρογιάννης, που είχε βγεί πρώτος περιφερειακός σύμβουλος στην Άρτα με τον συνδυασμό του Αλέκου Καχριμάνη και έχασε την θέση, μετά από ένσταση του Γιάννη Παπαγιάννη (του Θοδωριανίτη) λύνει τη σιωπή του και με δήλωσή του ανακοινώνει τις επόμενες κινήσεις του:

"Στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές αναδείχθηκα πρώτος περιφερειακός σύμβουλος στον Νομό Άρτας με 5.900 ψήφους με τον συνδυασμό «ΑΞΙΟΒΙΩΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΗΠΕΙΡΟΥ» του κ.Αλέξανδρου Καχριμάνη.
Όμως μετά από ένσταση που έγινε προς το πρόσωπό μου από τον συνυποψήφιό μου Ιωάννη Παπαγιάννη (Θεοδωριανίτη) που έλαβε 2.107 ψήφους, το τριμελές Διοικητικό Εφετείο Ιωαννίνων έκρινε άκυρη την εκλογή μου, οπότε και έχασα την έδρα στο περιφερειακό συμβούλιο Ηπείρου. Η απόφαση αυτή κρίθηκε με δύο (2) ψήφους υπέρ της ένστασης και μίας (1) κατά. Κατά της ένστασης και υπέρ εμού ήταν ο εφέτης-εισηγητής, που χρεώθηκε και μελέτησε την υπόθεση, ο οποίος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν είχα κώλυμα εκλογιμότητας διότι δεν ήμουν διευθυντής αλλά αναπληρωτής διευθυντής (όπως άλλωστε αναφέρεται στην σχετική νομοθεσία, την οποία και βέβαια είχα μελετήσει πριν υποβάλλω την υποψηφιότητά μου μαζί και με νομικούς). Την δική μου έδρα την κατέλαβε ο Ιωάννης Παπαγιάννης (γεωπόνος από Κορωνησία), που ήταν έβδομος ενώ ο Παπαγιάννης (Θεοδωριανίτης) δεν κατέλαβε εκλόγιμη θέση, μιας και ήταν όγδοος.
Σέβομαι την απόφαση της ελληνικής δικαιοσύνης, ωστόσο δεν την αποδέχομαι. Δεν την αποδέχομαι όχι μόνο εγώ αλλά όσοι πίστεψαν σε μένα και με τίμησαν με την ψήφο τους, προκειμένου να τους εκπροσωπήσω στο πρώτο αιρετό περιφερειακό συμβούλιο. Για αυτό τον λόγο τις επόμενες ημέρες θα προσβάλλω την απόφαση αυτή στο Συμβούλιο της Επικρατείας και θα διεκδικήσω την επαναφορά μου στο περιφερειακό συμβούλιο.


Σχετικά με τις ενστάσεις των εκλογών του Νοεμβρίου 2010 στην Περιφέρεια Ηπείρου, αναφέρω ότι από τις τρεις συνολικά ενστάσεις που κατατέθηκαν οι δύο προήλθαν από την παράταξη που συμμετείχα και μάλιστα από συνυποψήφιους μου της Περιφερειακής Ενότητας Άρτας, γεγονός που θα πρέπει αν μη τι άλλο να προβληματίσει. Να ήταν άραγε τυχαίο ή μήπως ενόχλησε ο μεγάλος αριθμός ψήφων και η αποδοχή που έλαβα από τον κόσμο στις εκλογές και θέλησαν κάποιοι να με απομακρύνουν από το τοπικό πολιτικό προσκήνιο;
Ενημερωτικά προσθέτω στο σημείο αυτό ότι σε άλλη παράταξη στις εκλογές αυτές υπήρχαν τρεις υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι, από τους οποίους οι δύο ήταν αναπληρωτές διευθυντές και ο ένας διευθυντής και για τους οποίους δεν ασκήθηκε καμία ένσταση.
Επίσης εάν κάποιοι υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι της παράταξής στην οποία συμμετείχα, θεωρούσαν ότι είχα κάποιο πλεονέκτημα από αυτούς λόγω της θέσης που κατείχα, θα έπρεπε να μην δεχόταν εξαρχής να είμαι υποψήφιος. Είναι άδικο να αγωνίζεσαι για την παράταξή σου, να ξοδεύεις χρήματα, να ταλαιπωρήσε εσύ, η οικογένεια σου, οι συγγενείς και οι φίλοι σου, να φέρνεις στην παράταξή σου 5.900 ψήφους, και κάποιοι να κάνουν «συμμαχίες» για να σε βγάλουν εκτός μέσω των δικαστηρίων, υποτιμώντας την λαϊκή εντολή. Δεν είναι «αντρίκιο», διότι ο αγώνας δόθηκε στην αρτινή κοινωνία και όχι στο δικαστήριο και η κοινωνία αποφάσισε. Άλλο 6.000 ψήφοι και άλλο 2.500.
Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους εκείνους που με τιμήσανε με την ψήφο τους και με ανέδειξαν πρώτο περιφερειακό σύμβουλο του Νομού Άρτας αλλά και που εξακολουθούν να με στηρίζουν ακόμη. Για μένα δεν αλλάζει τίποτε με αυτό που έγινε και το οποίο βέβαια μπορεί να ανατραπεί, ύστερα από την αίτηση αναιρέσεως μου στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Θεωρώ ότι έκανα με τον καλύτερο τρόπο το χρέος μου προς την παράταξή μου. Θα εξακολουθήσω να είμαι δίπλα στους συμπολίτες μου και στα προβλήματά τους και θα εργαστώ για την ανάπτυξη και την πρόοδο της περιοχής μας, μιας και έχω αποσπαστεί στο γραφείο του Περιφερειάρχη στα Ιωάννινα.
Δηλώνω πολιτικά παρών και ενεργός στα προβλήματα του τόπου μας, και δεν υποκύπτω σε τέτοιους είδους χτυπήματα κάτω από την μέση.
Τέλος, αναφέρω ότι στηρίζω τον κ.Καχριμάνη και την παράταξή μας ενεργά και ουσιαστικά, και εύχομαι στους περιφερειακούς συμβούλους της Άρτας, καλή επιτυχία στο έργο τους.

Χρήστος Κ.Τσιρογιάννης
Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός
πρ. Περιφερειακός Σύμβουλος Ηπείρου"

ΚΕΝΤΡΙ: Φαντάζομαι ότι όπου να 'ναι θα απαντήσει κι ο Γιάννης ο Θοδωριανίτης...
Δεν φαντάζομαι να μείνει βουβός στο ότι κατηγορείται ότι αυτό που έκανε "δεν είναι «αντρίκιο»" ότι αγωνίζεται με "χτυπήματα κάτω από την μέση" και ότι με την ένστασή του "υποτίμησε την λαϊκή εντολή"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...