Η μεν δραστηριότητα στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται μέσω της θυγατρικής πλέον ΦΑΓΕ Dairy Industry s.a. (πρώην μητρική του ομίλου), ενώ οι δραστηριότητες του εξωτερικού αντιπροσωπεύονται μέσω της νεοσυσταθείσας θυγατρικής FAGE Luxembourg S.a. r.l.
Συγκεκριμένα, την 1η Οκτωβρίου ο όμιλος ολοκλήρωσε μια εσωτερική αναδιάρθρωση που στόχο έχει την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της εταιρικής δομής του, προκειμένου αυτή να αντικατοπτρίζει καλύτερα τον ολοένα και πιο παγκόσμιο χαρακτήρα των δραστηριοτήτων του, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σχετική ανακοίνωση προς τους επενδυτές.
Ως αποτέλεσμα της αναδιάρθρωσης αυτής η ΦΑΓΕ International S.A., νεοσυσταθείσα εταιρεία με έδρα το Λουξεμβούργο, που ελέγχεται από τους κ. Ιωάννη και Κυριάκο Φιλίππου, είναι η μητρική εταιρεία για το σύνολο των δραστηριοτήτων του ομίλου.
Σε ό,τι αφορά τις δραστηριότητες της ΦΑΓΕ στην Ελλάδα, πραγματοποιούνται μέσω της ελληνικής θυγατρικής της, της ΦΑΓΕ Dairy Industry (πρώην μητρική του ομίλου), ενώ οι εργασίες της ΦΑΓΕ στο εξωτερικό θα γίνονται μέσω της νεοσυσταθείσας θυγατρικής στο Λουξεμβούργο, της ΦΑΓΕ Luxembourg S.a. r.l.
Όπως δήλωσε σχετικά ο Αθανάσιος Φιλίππου, διευθύνων σύμβουλος της ΦΑΓΕ, "είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την αναδιάρθρωση, η οποία βασίζεται στην ελληνική μας κληρονομιά, ενώ μας βοηθά να ανταγωνιστούμε ακόμα πιο αποτελεσματικά στην παγκόσμια αγορά. Η παγκόσμια ζήτηση για τα προϊόντα μας συνεχίζει να αυξάνεται και είμαστε έτοιμοι να επωφεληθούμε από τις εξελίξεις στην αγορά στην Ευρώπη, στη Βόρεια Αμερική και όπου αλλού μπορεί να προκύψουν".
Από την πλευρά του, ο κ. Αθανάσιος-Κύρος Φιλίππου, πρόεδρος της ΦΑΓΕ, ανέφερε ότι μεταξύ των άλλων αυτή η αναδιάρθρωση αντανακλά το γεγονός ότι οι δραστηριότητές της στο εξωτερικό έχουν ενισχυθεί σε σχέση με αυτές στην Ελλάδα.
Συμπληρώνοντας ανέφερε: "Είμαστε αποφασισμένοι για την ανάπτυξη της επιχείρησης, μαζί με τους επενδυτές, τους πελάτες και τους προμηθευτές μας, και για τη διατήρηση μιας αποτελεσματικής οργανωτικής δομής που μας βοηθάει στην επίτευξη των στόχων μας".
Σημειώνεται ότι 6 στα 10 γιαούρτια που παράγει η ΦΑΓΕ στα εργοστάσιά της σε Ελλάδα και ΗΠΑ, καταναλώνονται στις διεθνείς αγορές. Και όχι μόνο. Οι ανοδικές τάσεις που εμφάνισε τόσο στο δεύτερο τρίμηνο, όσο και στο πρώτο εξάμηνο στις διεθνείς της δραστηριότητες υπερκάλυψαν τις σημαντικές απώλειες άνω του 23% που κατέγραψε στην εσωτερική αγορά, η οποία αποτελεί πλέον το 40,5% του όγκου των συνολικών πωλήσεων και μόλις το 31,6% της αξίας.
Σε αντιδιαστολή λοιπόν με την εσωτερική αγορά, όπου η ΦΑΓΕ έχει απολέσει το ¼ του όγκου των πωλήσεών της και το 23,1% της αξίας αυτών, ως απόρροια της οικονομικής κρίσης, της πτώσης της κατανάλωσης αλλά και της απόφασής της να διακόψει την τροφοδοσία των μη συνεπών πελατών της, τακτική που θα συνεχίσει να ακολουθεί και στο μέλλον, οι εξαγωγές της ενισχύθηκαν κατά 38,4%.
Με τις πωλήσεις στις ΗΠΑ να έχουν καταγράψει αύξηση 45,9% και τις πωλήσεις της στις ευρωπαϊκές αγορές (εξαιρείται η Ελλάδα) να έχουν ενισχυθεί 12,5%. Αντίστοιχα, σε αξία πωλήσεων κατεγράφη αύξηση 39,3% των διεθνών πωλήσεων και των εξαγωγών, η οποία προήλθε από την αγορά των ΗΠΑ (αύξηση 44%) και από τις ευρωπαϊκές αγορές (εκτός από την Ελλάδα), όπου ενισχύθηκαν κατά 20,4%.
Αποτέλεσμα αυτής της πορείας ήταν τα καθαρά κέρδη της γαλακτοβιομηχανίας το πρώτο εξάμηνο του έτους να ενισχυθούν κατά 159% στα 8,3 εκατ. ευρώ και οι πωλήσεις κατά 10,9% στα 208,2 εκατ. ευρώ.
Σε ότι αφορά τα λειτουργικά της κέρδη, διαμορφώθηκαν στα 25,9 εκατ. ευρώ από 15,8 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Από την πλευρά του, ο κ. Αθανάσιος-Κύρος Φιλίππου, πρόεδρος της ΦΑΓΕ, ανέφερε ότι μεταξύ των άλλων αυτή η αναδιάρθρωση αντανακλά το γεγονός ότι οι δραστηριότητές της στο εξωτερικό έχουν ενισχυθεί σε σχέση με αυτές στην Ελλάδα.
Συμπληρώνοντας ανέφερε: "Είμαστε αποφασισμένοι για την ανάπτυξη της επιχείρησης, μαζί με τους επενδυτές, τους πελάτες και τους προμηθευτές μας, και για τη διατήρηση μιας αποτελεσματικής οργανωτικής δομής που μας βοηθάει στην επίτευξη των στόχων μας".
Σημειώνεται ότι 6 στα 10 γιαούρτια που παράγει η ΦΑΓΕ στα εργοστάσιά της σε Ελλάδα και ΗΠΑ, καταναλώνονται στις διεθνείς αγορές. Και όχι μόνο. Οι ανοδικές τάσεις που εμφάνισε τόσο στο δεύτερο τρίμηνο, όσο και στο πρώτο εξάμηνο στις διεθνείς της δραστηριότητες υπερκάλυψαν τις σημαντικές απώλειες άνω του 23% που κατέγραψε στην εσωτερική αγορά, η οποία αποτελεί πλέον το 40,5% του όγκου των συνολικών πωλήσεων και μόλις το 31,6% της αξίας.
Σε αντιδιαστολή λοιπόν με την εσωτερική αγορά, όπου η ΦΑΓΕ έχει απολέσει το ¼ του όγκου των πωλήσεών της και το 23,1% της αξίας αυτών, ως απόρροια της οικονομικής κρίσης, της πτώσης της κατανάλωσης αλλά και της απόφασής της να διακόψει την τροφοδοσία των μη συνεπών πελατών της, τακτική που θα συνεχίσει να ακολουθεί και στο μέλλον, οι εξαγωγές της ενισχύθηκαν κατά 38,4%.
Με τις πωλήσεις στις ΗΠΑ να έχουν καταγράψει αύξηση 45,9% και τις πωλήσεις της στις ευρωπαϊκές αγορές (εξαιρείται η Ελλάδα) να έχουν ενισχυθεί 12,5%. Αντίστοιχα, σε αξία πωλήσεων κατεγράφη αύξηση 39,3% των διεθνών πωλήσεων και των εξαγωγών, η οποία προήλθε από την αγορά των ΗΠΑ (αύξηση 44%) και από τις ευρωπαϊκές αγορές (εκτός από την Ελλάδα), όπου ενισχύθηκαν κατά 20,4%.
Αποτέλεσμα αυτής της πορείας ήταν τα καθαρά κέρδη της γαλακτοβιομηχανίας το πρώτο εξάμηνο του έτους να ενισχυθούν κατά 159% στα 8,3 εκατ. ευρώ και οι πωλήσεις κατά 10,9% στα 208,2 εκατ. ευρώ.
Σε ότι αφορά τα λειτουργικά της κέρδη, διαμορφώθηκαν στα 25,9 εκατ. ευρώ από 15,8 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου